اقامت دومینیکا

اقامت دومینیکا

دومینیکا

دومینیکا یک کشور جزیره ای در دریای کارائیب است که از سال 1978 میلادی استقلال خود را رسماً اعلام کرده است. این کشور که در منطقه آنتیل کوچک واقع شده، مناظر طبیعی بکری دارد و مساحت آن به 750 کیلومتر مربع می رسد. سالانه افراد زیادی از کل دنیا برای دیدن کوه های آتش فشانی، حوضچه های آب گرم، آبشارها و حیوانات منحصربفرد به این کشور سفر می کنند. زبان رسمی این کشور انگلیسی است، و پایتخت و اصلی ترین شهر دومینیکا شهر روسو می باشد. 
جالب است بدانید که ایرانیان می توانند به آسانی اقامت کشور دومینیکا را به دست بیاورند، و از این راه بدون نیاز به گرفتن ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کنند. در حقیقت، دومینیکا تنها کشوری است که به منظور دادن پاسپورت و تابعیت برای ایرانیان پرونده تشکیل می دهد. 
در این مطلب، برایتان توضیح می دهیم که چطور با خرید پاسپورت دومینیکا می توان اقامت این کشور را به دست آورد و از مزایای آن برخوردار شد. 

اخذ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا

دومینیکا یکی از کشورهایی است که می توان پاسپورت آن را با قیمت مناسبی خریداری کرده و از آن به عنوان پاسپورت دوم استفاده کرد. هزینه خرید پاسپورت دومینیکا فقط صدهزار دلار است. به دست آوردن پاسپورت دومینیکا شرایط پیچیده ای ندارد و پروسه اداری انجام کارهای مربوط به اخذ پاسپورت بسیار کوتاه بوده و فقط به 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد. علاوه بر این، برای این کار نیازی نیست که حتماً به صورت فیزیکی در دومینیکا حضور داشته باشید. داشتن مدرک زبان هم برای شما ضروری نخواهد بود. از سوی دیگر، دومینیکا تنها کشوری است که برای ایرانیان تشکیل پرونده می دهد و تابعیت و پاسپورت خود را ظرف مدت کوتاهی به آنان اعطا می کند. پس اگر برای سفرهای خارجی خود که نیازمند داشتن پاسپورت دوم دارد، و یا برای تجارت بین المللی به پاسپورت دوم احتیاج دارید، به شما توصیه می کنیم که برای خرید پاسپورت دومینیکا اقدام نمایید. 
 

 

راه های اخذ پاسپورت دومینیکا

از مهم ترین راه های اخذ پاسپورت دومینیکا می توان به راه های زیر اشاره کرد:

 

اخذ پاسپورت با خرید ملک در دومینیکا

با خرید یک ملک در دومینیکا که حداقل 290 هزار دلار ارزش دارد یک نفر می تواند پاسپورت این کشور را به دست آورد، و برای گرفتن پاسپورت برای دو نفر، باید ملکی به ارزش حداقل 320 تا 330 هزار دلار خریداری کنید. اما راه ساده تر این است که یک حامی پیدا کرده و با پرداخت هزینه پایین تر ملک مورد نظرتان را در دومینیکا بخرید. این راه هم جدید بوده و هم هزینه بسیار کمتری را برای شما دارد و در مدت زمان کوتاه تری هم انجام می شود.  

سرمایه گذاری از راه خرید ملک در دومینیکا

اخذ پاسپورت با اهدای پول به دولت دومینیکا

برای این کار، باید مبلغ تقریبی 210 تا 220 هزار دلار برای یک نفر، و مبلغ 270 تا 280 هزار دلار برای خود و همسرتان را به دومینیکا اهدا کنید. در صورتی که غیر از همسر، همراه دیگری هم داشته باشید باید مبلغ را اضافه کنید. دقت کنید که پولی که اهدا کرده اید به هیچ وجه به شما باز نخواهد گشت. 
 

شرایط و مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا

- انتخاب روش اخذ پاسپورت دومینیکا (اهدای پول یا خرید ملک)
- حداقل سن 18 سال 
- داشتن سلامت کامل از نظر جسمی و روحی
- نداشتن سوء پیشینه کیفری 

مراحل خرید پاسپورت دومینیکا

 

مراحل خرید پاسپورت دومینیکا

- برای این کار در مرحله اول باید فرم ها و قرارداد مربوطه را تکمیل کرده و یک فایل نامبر دریافت کنید. هزینه این مرحله 4300 دلار خواهد بود. 
- در مرحله دوم باید مدارک خود را ترجمه کرده و آنها را به دفتر دومینیکا ارسال کنید تا روند تحقیقات امنیتی شروع شود. هزینه این کار برای هر نفر 7500 دلار است. 
- پس از آن باید تا تمام شدن تحقیق و بررسی های پلیس دومینیکا صبر کنید تا نامه رسمی موفقیت پروسه برایتان ارسال شود. 
- در مرحله آخر، باید وجوه دولتی را پرداخت کرده و پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید. هزینه این کار مابقی مبلغ قرارداد خواهد بود. 

لازم به ذکر است که دومینیکا یکی از کشورهایی است که پاسپورت و امتیاز شهروندی را در مدت زمان بسیار کوتاهی به متقاضیان ارائه می دهد و یکی از سریع ترین کشورها در این زمینه به شمار می رود. همچنین، هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت دیگر کشورهایی که برنامه تابعیت اقتصادی دارند، خیلی کمتر است. دقت کنید که اگر مدارک جعلی و اطلاعات نادرست در اختیار مسئولین مربوطه بگذارید، درخواست شما رد شده و مبلغ سرمایه گذاری توسط کشور دومینیکا ضبط شده و دیگر به شما بازگشت داده نمی شود. 
 

 

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

با در اختیار داشتن پاسپورت دومینیکا، از مزایای بی شماری برخوردار خواهید شد که در ادامه به آنها پرداخته ایم:

آرامش و امنیت:

دومینیکا کشوری امن و آرام است، و ریسک امنیتی آن از بسیاری از کشورها پایین تر است. به همین دلیل محل امنی برای زندگی و سرمایه گذاری خواهد بود. 

تجارت و سرمایه گذاری:

با پاسپورت دومینیکا می توانید از فرصت های تجاری و سرمایه گذاری که این کشور در اختیار بیزینس های بومی و خارجی قرار می دهد، استفاده کنید. 

مالیات مناسب:

قوانین مالیاتی دومینیکا برای شهروندان ایده آل است و مالیات زیادی برای آنها در نظر نمی گیرد. 

فرصت ورود به بازار کار اروپا:

با در اختیار داشتن پاسپورت دومینیکا، می توانید بدون نیاز به ویزا به بیشتر کشورهای اروپایی سفر کنید. بنابراین، امکان ورود به بازار کار اروپا و بهره برداری از فرصت های تجاری و شغلی آن برایتان فراهم خواهد شد. 

امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور:

پاسپورت دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور دنیا را برایتان فراهم خواهد کرد. 

امکانات بهداشتی و آموزشی:

دومینیکا سیستم آموزش پیشرفته و خدمات بهداشتی مدرنی را به شهروندان خود می دهد. 

امکان اقامت:

با در اختیار داشتن پاسپورت دومینیکا، امکان اقامت موقت یا دائم در این کشور و لذت بردن از آب و هوای دلپذیر و مناطق شگفت انگیز را خواهید داشت. 

ثبت شهروندی برای اعضای خانواده:

با داشتن پاسپورت دومینیکا، می ‌توانید اعضای خانواده تان را هم ثبت شهروندی کنید، تا آنها هم از مزایای شهروندی دومینیکا بهره‌ مند شوند. اما باید توجه کنید که بی توجهی به قوانین و مقررات این کشور و نقض آنها، ممکن است باعث سلب امتیاز شهروندی شما شود.

ارتقای زندگی خانوادگی:

پاسپورت دومینیکا دسترسی آسان به زندگی بهتر و کیفیت بالای خدمات آموزشی، بهداشتی، ورزشی و تفریحی را برایتان به ارمغان آورده و از این راه زندگی خانوادگی شما را ارتقا می دهد. 


مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

اگر سوال و یا ابهام دیگری در زمینه اخذ اقامت دومنیکا دارید، دارید با کارشناسان ما در نیلگون پارس گشت تماس بگیرید.

فهرست مطالب
  • دومینیکا
  • راه های اخذ پاسپورت دومینیکا
  • شرایط و مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا
  • مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا
مطالب مرتبط