مزایای اقامت دبی

1403/05/27

مزایای اقامت دبی

دبی، یکی از مهم ترین شهرهای کشور امارات است که به دلیل شکوه، جذابیت و امکانات فوق العاده ای که دارد، گردشگران و مهاجران زیادی را به سوی خود می کشاند. این شهر هم جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده، و هم مردم آن از فرهنگ و آداب و رسوم دلپذیری برخوردار هستند. از سوی دیگر، دبی را می توان به عنوان یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان معرفی کرد، به طوری که برخی آن را نیویورک کوچک می خوانند. به همین دلیل، اقامت در دبی برای افرادی که به دنبال تجربه های تازه و پیشرفت در کار و زندگی هستند، یک ایده عالی محسوب می شود. 
در این مقاله، مزایای اقامت دبی را برایتان توضیح داده ایم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده خود و خانواده تان و پیشرفت بیشتر در عرصه های مختلف بگیرید. 

اقامت در دبی

کشور امارات در غرب آسیا قرار گرفته و با کشورهای عربستان و عمان همسایه است، و از راه خلیج فارس به کشورهای ایران، قطر و بحرین متصل می شود. با اینکه، شهر ابوظبی پایتخت امارات است، اما این دبی است که به عنوان پرجمعیت ترین و پیشرفته ترین شهر این کشور شناخته می شود. پس از دبی، می توان از شهرهای ابوظبی، شارجه و عجمان به عنوان مهم ترین شهرهای امارات نام برد. 
دبی در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در توسعه شهری و اقتصادی داشته، به یک مقصد مهم برای افرادی تبدیل شده که به دنبال مهاجرت به کشورهای عربی هستند. این شهر با ساختمان های شگفت انگیز یکی از مهم ترین شهرهای جهان بوده و ملیت های زیادی را در خود جای داده است. حتماً می دانید که ایرانیان هم علاقه زیادی به مهاجرت به دبی هستند و تلاش می کنند از راه های متنوع اقامت دبی را به دست آورند. در ادامه مزایای اصلی اقامت دبی را با هم مرور خواهیم کرد. 

امنیت بالای دبی

دبی از قوانین جدی و قاطعانه ای برخوردار است و به همین علت، دزدی، کلاهبرداری، جیب بری و غیره در این شهر اتفاق نمی افتد. بنابراین، دبی به عنوان یکی از امن ترین شهرهای دنیا شناخته می شود و می توانید با خیال آسوده این شهر را برای زندگی خود و خانواده تان انتخاب کنید.  

امنیت بالای دبی

ثبات اقتصادی دبی

از آنجا که کشور امارات منابع نفت و گاز بی شماری دارد، توانسته ثبات اقتصادی بالایی را به شهروندان خود هدیه دهد.  به علاوه، صنعت گردشگری هم در این شهر رونق بالایی دارد و به همین دلیل، سرمایه گذاران کل دنیا این شهر را برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف انتخاب می کنند. حتی ایرانیان هم در سال های اخیر به سوی سرمایه گذاری از راه های گوناگون مثل ثبت شرکت در دبی اقدام کرده اند و از این راه اقامت دبی را به دست آورده اند. 

امکان سفر به کشورهای مختلف بدون ویزا

بد نیست بدانید که پاسپورت کشور امارات جزو قوی ترین پاسپورت هاست و افراد از ملیت های مختلف برای به دست آوردن آن تلاش می کنند. با اخذ اقامت امارات، امکان سفر به کشورهای مهم جهان را خواهید داشت. 

امکانات رفاهی دبی

زندگی در دبی، امکانات رفاهی قابل توجهی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر توانایی مالی بالایی داشته باشید، از زندگی در خانه های این شهر که با استفاده از مدرن ترین و بهترین مصالح و امکانات ساخته شده اند، لذت خواهید برد. همچنین، دبی رستوران ها، مراکز خرید، مراکز تفریحی و هتل های بی نظیری دارد که لحظاتی هیجان انگیز را برایتان ایجاد می کنند. 
اما با صرف هزینه کمتر، می توان زندگی معمول و استانداردی را هم در این شهر لوکس و پیشرفته تجربه کنید و از امکانات ارزان قیمت تر آن لذت ببرید. در مجموع باید گفت که دبی به دلیل دارا بودن امکانات و خدمات متنوع، یک گزینه عالی برای کار و زندگی ایرانیان خواهد بود. 

امکانات رفاهی دبی

امکان سرمایه گذاری پرسود دردبی

اقامت در دبی، فرصت های سرمایه گذاری متنوع و شانس های زیادی برای پیدا کردن شغل مناسب را در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل همین ویژگی، مهاجران از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و یا حتی آمریکا تمایل زیادی به سرمایه گذاری در این شهر لوکس از خود نشان می دهند. با سرمایه گذاری در دبی، امکانات قابل توجهی به شما ارائه می شود تا علاوه بر داشتن یک کسب و کار پررونق، سود زیادی را هم به دست بیاورید.  

عدم نیاز به پرداخت مالیات 

قوانین نظام مالیاتی امارات به گونه ای است که هیچ مالیاتی بابت درآمدهای شخصی افراد از آنها گرفته نمی شود. بنابراین، نیازی نیست که بابت اجازه املاکتان، حقوقی که می گیرید، و یا اوراق بهادار و سهام های خود مالیاتی به دولت پرداخت کنید. مالیات‌ های سنگین در دبی فقط برای مواردی مثل نوشیدنی ‌های الکلی یا دخانیات وضع می شود تا فساد به حداقل برسد. 

خدمات باکیفیت بهداشت و درمان دبی

یکی دیگر از مزایای اقامت در دبی، این است که به خدمات بهداشت و درمان با کیفیت بالا و هزینه مناسب دسترسی خواهید داشت. دبی مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی دارد که به مجهزترین امکانات و دستگاه ها مجهز می باشند، به طوری که گردشگران بسیار زیادی از کشورهای گوناگون برای استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی به دبی سفر می کنند. علاوه بر این، بیمارستان های دبی کادر درمانی خود را معمولاً از کشورهای پیشرفته مانند کشورهای اروپایی استخدام می کنند. از نظر بهداشتی هم باید گفت که بهداشت در سطح شهر دبی به خوبی رعایت می شود و به ندرت زباله ای روی زمین خواهید دید. 

سیستم آموزشی پیشرفته دبی

دانشگاه ها و مدارس شهر دبی از سیستم آموزشی پیشرفته ای برخوردارند و به علت پیروی از نظام آموزش بین المللی، قابلیت رقابت با بعضی از مدارس اروپا و آمریکا را دارند. بنابراین، دبی امکان تحصیل استاندارد و مدرن را برای شما و فرزندانتان فراهم خواهد کرد. 


سیستم آموزشی امارات